Top noche!

Vilken perfekt dag idag! Vissa dagar är verkligen jätte bra men sen har vi dagarna som är så där helt jävla perfekta och just idag har varit en sån dag! 
Vi vaknade i morse  och hade en mysig lugn morgon innan vi som planerat begav till eriksdalsbadet för en bad dag.
Tjejerna va super taggade och så verkligen framemot att bada då vi inte alls besöker badhus så ofta! 
Mirran hade en av sina bästisar som kom igår och sov över till idag även hon följde med oss dit.
Över 3 timmars badande blev det innan jag gav upp ha ha .
Men va verkligen jätte roligt och inte alls för kallt för någon som jag som alltid fryser ;) I sommar ska vi dit igen om inte innan såklart! 
Avslutade denna lediga braiga ( jag vet braiga är väl inte ens ett ord ha ha) 
dag med ett tungt benpass! Gick såååå jäkla bra! Skriver oftast att mina pass är tunga för försöker köra på ganska tunga vikter men idag va en sån dag då jag bara kunde köra på och hade massa kraft!! Älskart! Körde ben endast. Ska lägga upp mitt träningspass sen. 
Annars då? 
Nu är påskledigheten slut och i morgon är det dags för jobb/dagis/fritids. 
Varit en bra och härlig påsk med sköna dagar.
Lite halv B att jobba 1 fredag innan helg tänkte jag skriva ..
Men jobbar på lördag också så min helg är slut innan den börjat hö hö! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0