Långfredagen 2015

Denna har fredag har varit lång även om tiden nu på em/kvällen bara rusat förbi! 
En skön dag med läsning och bara tagit det lungt under förmiddagen. 
Vi åkte in till stan (Västervik) och åt lunch på favvo haket Morella.
En oxfiléciabata slank ner för mig,
sjukt god!! Perfekt kött gott bröd sallad och goda pommes! Observera att jag aldrig annars äter pommes ha ha men idag va det gott! ;) 
Tanken va shopping i stan men det va helt dött så vi sket i det och handlade på Ica maxi istället.
Så förutom fika lugnet och god mat har kvällen bjudit på ett tungt jäkla träningspass! 24/7 finns här i Västervik så  gissa om jag blev glad! 
Körde ben/rumpa/mage i 1 timme innan vi begav oss "hem" igen och jag med darrande ben. Love that feeling! 
Nu är jag helt slut ... 
Barnen har inte  riktigt somnat ännu eftersom påskharen kommer inatt. 
Min fina underbar tjejer! <3
Älskar alla dessa högtider som går i barnens teckens.
I morgon är det ägg jakt påskbrunsch och sen påskbord på kvällen med nära och kära. 
Summan av kardemumman,
En perfekt helg helt enkelt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0