Inte uppsvälld längre och snart helg

Hej hej. 
Den här veckan har det varit fullt upp med stort F. Jobbat jobbat jobbat och tränat. Såklart!
Lite mer vila denna vecka än övriga veckor då jag började känna mig sjuk, ont i halsen och febrig.
Men det va inget som en rå vitlöksklyfta grön te och vitaminer kunde råda bot på.
Blev faktiskt inte sjuk. 
Tanken är träning ikväll få se om jag kan. .
Annars blir det ett crosstrainerpass här hemma! 
Jag älskar att vara igång! 
Jag älskar att jag inte är uppsvälld längre! 
Jag längtar tills lite mera resultat i
styrka  form och kondition!
Målet är midnatssloppet i Augusti under timmen. Helst på 55min. Det VILL jag klara. Sen är träningen for lifetime. 
Vill alltid mår bra och få en snygg
kropp på köpet ;-) 
Jag menar vem vill inte det? 
Blev mycket träning nu men det är där mitt fokus ligger efter barnen och jobb.. Inte varit annat nu en period.
Snart helg iaf och det ska bli sååååå skönt! Kick off med jobbet och träning står på listan haha! 
En random bild där jag checkar dagsformen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0