Home sweet home <3

Borta bra men hemma bäst.
En mysig och lugn påsk med alldeles för mycket gott ;)
Detta år blev det inget gå påskkärring men det gjorde inte barnen nåt. Dom hade det roligt ändå och fick leta påskägg. 

Vi kom hem igår kväll ganska sent.
Så skönt att komma hem! 
Packade upp sorterade alla kläder duschade barnen och fixade i ordning allt. Efter allt fix så bestämde jag mig för att åka till gymmet.
Ville helst av allt sova men efter en kaffe va jag ready to go! 
Behövde verkligen få träna! 
Så efter kl 22 begav jag  mig till ett cardiopass!
Gå/jogga/springa i intervaller blev det.
60min och 9km! Inte den bästa tiden men eftersom jag körde spurter orkade jag inte springa så mycket mellan spurterna  vilket gjorde att jag inte kom så långt som jag velat ha ha..
(Gick dom sista 12 minuterna) 
Men men det kan bara blir bättre som alltid! 
Skön dag idag och nu ska vi ut och  leka! 
Min morgon outfit :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0