Finito bambito

Alltså orkar inte skrev världens längsta inlägg eftersom jag inte uppdaterat nåt men orkar inte skriva om! Skit! 
Nåja inte orkat uppdatera faktiskt för jag varit rätt off men glad ändå vissa dagar.
En del bra och del dåligt har det varit.
Senaste dåliga är att Mirran fick en allergisk reaktion av något i måndags morse och vi vet inte vad ännu.
Hon fick utslag över halsen kinderna och öronen. 
Efter läkarbesök och allergitabletter har det idag blivit bättre! 
Så i morgon blir det skola/jobb. 
Vi får se framöver hur vi går vidare med ev pricktest osv. 
Hon va inte alls sugen på att ta blodprover min fina ha ha <3
I övrigt är jag less på oärliga människor på hazzlare och på folk som borde veta när dom ska hålla käften eller inte. 
Less på folk som vill att man ska ställa upp men ställer inte upp tillbaka.. 
På oseriösa människor och på folk som inte lärt sig vett och etikett! 
Men nu ska jag släppa det negativa och tänka på det positiva! 

Bra saker då? 
Träningen går bättre än någonsin! 
Alltid sjukt nice flow just nu!

Kommer byta arbetsplats 4/5!
Samma tjänst men på vår anläggning i Södetälje! Längtar! 

För övrigt just idag har jag noll energi .. Helt matt i kropp och knopp.
En dusch och sova är det som gäller strax! 

Love! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0