Träning och dess syfte. Don't get me wrong

Folk missuppfattar i ibland det här med träning och hypen kring de idag. 
Alla har vi olika mål samt olika orsaker till varför vi tränar och rör på oss. 
Spelar det egentligen roll för vilken anledning det är? Vad ska folk bry sig så mycket för? Tycka så mycket? 
Hets kring det mesta på fel sätt tycker jag. 
Sen  får en person som tränar inte skriva om de för det blir tjatigt ?
Då är det hets! 
Men skriva om sina andra hobbys skönhet barn bilar eller u name it då är det okej minsann.Så skevt!
Kan folk bara inte vara glada för varandra ? Låt folk skriva prata och utföra sin träning! Låt folk bli inspirerade och inspirera andra! 
Gläds åt andra <3
Sen är motion ingen onödig eller dålig sak. 
Nu ska jag inte låta bitter för det är jag inte ;) Men ska berätta det jag skulle berätta från början återigen, 
Vad min träning är för mig. 
Nr 1. Det är för att jag ska må bra. 
Nr 2. Stärka kroppen få starkare mage/bål/rygg. 
Nr 3. Konditionen ska förbättras och ska klara milen under timmen. 
Det är mina  huvudsyften. 
Sen såklart så har jag en ytlig sida också! Den som säger att dom inte har det snackar skit!
Alla har nånting dom älskar hatar gillar med sitt utseende!
Jag är nöjd men vill förbättra vissa delar. 
Jag vill ha en as snygg röv som jag jobbar på för fullt!
Den har redan växt och låren lika så ;) 
Min mage den ska vara fit!
Jag trivs bäst med en fit mage och ska försöka hålla den så länge det går ju äldre man blir.
Tänk er att vara 60-70 år och vara fit ha ha! Inte säkert att de går men kan ju alltid hoppas. 
Om jag kan uppnå mina huvudsyften och få en snygg kropp på köpet så 
Why noooooot!
God morgon btw! 
Om ni inte redan visste så är det strax träning för min del ;) 
Igår efter morgonträningen. 

My behind som börjat växa 

God morgon <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0