Överlevare mot alla odds

Har spenderat dom 4,5 senaste timmarna på att läsa en bok.
I brist på annat ha ha! 
Nu hade jag inte tänkt att läsa ut boken direkt... 
Men kunde inte sluta.
Inte för att boken va överdrivet bra eller så där så att man bara ville läsa 
"ett kapitel till" utan för att den va skriven på ett annorlunda sätt så kunde inte sluta av den anledningen,
samt att jag ville ju veta slutet förstås. 
Nu va ju slutet kass!! 
Fortsättning följer slutade boken med!! Lite surt efter nästan 300 sidors läsning!
Har googlat Barbara Biggs till förödelse men får inte fram infon jag vill ha.
Hittar inte hennes andra två böcker på någon svensk boksida. Suck! 
Nu vill jag läsa om hennes liv mellan 22-42. Även boken efter de. 
Blir morgondagens mission... 
Blivit lite insomnia senaste nätterna.. 
Kan inte sova igen fast jag är trött. 




Kommentarer
Postat av: Pija

Hej! sitter just själv och googlar på samma sak! Hittade du något till sist eller är det bara att ge upp?

Svar: Det är bara att ge upp! Kollat överallt! Även med en vän som jobbat på Bonniers! Finns inte ens att beställa från USA:(
Me

2014-10-17 @ 10:47:44
URL: http://disfigurement.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0