LCHF eller bara ELS!

Nu undrar ni vad det andra står för ? 
Eat less shit!! 
Är helt otroligt hur jag fortfarande svackar ner i detta dåliga ätande gång på gång. 
Typ buhu jag kan inte träna eller röra på mig så skitsamma, 
nu slänger vi oss en kladdkaka" eller 1kg godis eller en chipspåse! 
Usch. Jag mår ju inte bra att vara konstant  sugen eller hungrig som jag är med min dåliga kost idag. 
Kromtabletter gör underverk. 
Jag borde ha köpt en till burk. 
Jag ska köpa en till burk! 
Men iaf. 
Jag funkar bäst med att förbereda.
Att alltid ha det som behövs hemma och göra matlistor tex.
Att veta innan jag ska äta VAD jag ska äta.
Inte så att jag vill går ner i vikt men inte gå upp mer heller! 
Det får liksom ta stopp NU. 
Måste klura ut hur jag inte ska falla tillbaka så hårt när jag väl börjar...
Blir liksom bekväm när jag uppnåt ett mål med mig själv. Inte bra! 
Hittade massa godarecept i denna LCHF tidning.. Mums! 
Jag ska nog prova utesluta mer kolhydrater och få i mig mer fett. 
Mer NYTTIGA fetter också.
En plan behövs. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0