I'm alive!

Här ligger jag i soffan nu och känner mig något piggare efter två helvetes dagar och nätter. Har knappt förflyttat mig från sängen.
I lands problem men det är fan inte lätt att vara sjuk ibland! 
-Halsfluss från döden som svälter mig.
-Njurbäckeninflammation med satans värk i njurarna. 
-Den kvinnliga tiden på månden man tackar! 
Sen vi slänger på en förkylning på det! 
Love life ha ha! 
Nämen känner mig lite piggare och värken börjar avta så förkylningen bryr jag mig inte om även om det är jobbigt att bli det nu.
Vill helst inte vara sjuk alls eftersom Mirran måste hållas frisk!
Dagens mission blir iaf att försöka få i mig nån slags mat. Lutar år soppa. 
En nypa frisk luft vore skönt också.
Febern borde också ge med sig snart nu när penicillinet börjat verka. 
I morgon är planen kurs och en sväng till jobbet. 
Får ingen ro om jag inte får avsluta det jag behöver för veckan! 






Kommentarer
Postat av: Elin

Men usch och fy och blä!!!!! Krya på dig! Kramar

2014-09-15 @ 15:25:26
URL: http://elinsrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0