Helvetesnatt

Vaknat av att jag har så ont i halsen att jag vill gråta och gråta men vågar inte. Vågar iaf halsen kommer svullna upp ännu mer. Tänk er att vakna av att ha massa taggtråd i halsen varje gång du sväljer!
Blivit en kamp mot sväljandet.
Men måste ju svälja liksom! 
Gör sååååååå ont ont ont! 
Brinner upp istället för frossan. Försöker få ner febern med dygnets 6 värktablett.
Njurarna värker satan.
Huvudet värker och mår illa. 
Läkaren sa att de va tur jag kom den tiden jag gjorde för annars hade jag blivit jättesjuk men helvete blev ju de ändå nu. Har bara blivit värre och värre:(
Har sagt att magsjukan är det värsta värsta men efter denna natt vet jag inte. 
Kan knappt dricka vatten .. 
När börjar penicillinet värka ?? 
//Ett nattinlägg från ett vrak. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0