Halsfluss och njurbäckeninflammation

Finns dom som har det värre men jag måste få skriva av mig och gnälla!! 
Vaknade som sagt i morse och kände mig överkörd av ett tåg. Bet ihop tog en grekisk paracetamol och körde på.
Dom funkar mycket bättre än alvedon ;)
Efter vår suprise hos Lina var det bara åka till akuten för att kolla upp värken i njurarna med min höga feber som bara blev värre. 
Mycket riktigt, 
Påbörjad njurbäckeninflammation och halsfluss med stort H! 
Hade ont i halsen i morse men värktabletterna hjälpte så trodde det inte va något. 
Det fick jag snabbt äta upp! 
Nu har jag legat utslagen i soffan i väntan på penicillinet dvs 2 olika antibiotikakurer.
Alltså kan nån bara skjuta mig? 
Från paradis utomlands till helvetet känns det som just nu! Som ett jävla brev på posten kom allt! 
Ångest för tjurruset som står runt hörnet 
den 4/10! Tanken va löpträning minst 4dagar i veckan och backträning .. Faaaaan! Men det är långt i från det värsta då Mirran ska opereras nu på onsdag!! 
Ber till högre makter snälla låt henne inte bli sjuk nu. Vore skit och lite till då det är rätt så lång väntetid på OP. 
Så tråkigt också då Lina skulle firas ikväll också.
Jag hade ju tänkt att partaja lite! Hade varit kul! 
Men men folket får festa för mig också så får det bli nån annan gång typ nästa år ha ha. 
En dag i Grekland! Happy face! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0