För mycket av det goda! Semester!

Kan verkligen säga att jag är en riktig livsnjutare denna semester! Har inte druckit en enda droppe alkohol då det inte alls är min grej helt enkelt ;)
Men har däremot frossat i annat gott vilket då betyder med massa kolhydrater! 
Min kropp är typ i chock av allt jag stoppar i mig och att jag INTE tränar.
Vi pratar glass pannkakor nutella ,
cola nästan varje dag choklad chips  ja listan är lång HAHA!
Inte för att det direkt ger mig nån ångest utan mer motivation tills jag kommer hem igen,MEN.
Nu börjar det hända lite. 
Kroppen sväller. 
Allt socker och salt binder förmodligen vätska.
Blir lite slappare/mjukare i kroppen och kärlekshandtagen ja dom är lite smått på G ;) 
Har faktiskt gått rätt mycket och gått på några PWs men det hjälper inte mot de jag stoppar i mig. 
Utan är skönt att röra på sig lite iaf. 
Hade jag inte glömt löparskorna hemma skulle jag nog sprungit varje morgon! Men nu va det nog ödet hö hö! 
Ödet att äta upp sig i 2v :)
Summan av kardemumman är att detta är iaf ett medvetet val.
Skönt att gå banans ibland och äta exakt de man är sugen på! 
Dock saknar jag vanlig mat lite. ..Havregrynsgröt med keso.
Kycklingcurry och lax.
Snart tillbaka till vardag rutiner och rutiner.
Ska fortsätta njuta sista dagarna till fullo fast säger ändå , 
borta bra men HEMMA BÄST. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0