Don't judge people

Usch kan bli så trött på folk av olika anledningar. 
Folk som börjar hata varandra pga politiska åsikter. 
Är väl bara acceptera att vi alla är olika och tycker olika.
Demokrati. 
Men bara för att det är demokrati och yttrandefrihet, 
Måste man ha åsikter om andras åsikter då??! Folk ta ett fucking  chillpill! 
Valet är över.
Förhoppningsvis blir det något bra av detta val i framtiden. 
Även folk som  är så ytliga och uppe i det blå och svävar av att vara så 
"egenkära".
Jag  drömmer inte om en fet Ferrari eller en garderob fylld av dyra väskor eller endast "märkes" kläder. 
Jag drömmer inte om ett liv överöst av pengar pengar pengar. 
Jag har andra drömmar ;-) 
Även om pengar kan underlätta mycket! 
Jag är inte avundsjuk på någon som på något sätt har det bättre ställt än vad jag har. Tvärtom!! 
Jag är glad för andras framgång och för det som gör andra lyckliga! 
Framför allt min familjs och mina vänner lycka! <3 
Så tråkigt att se hur folk kan se ner på andra pga materiella saker. 
Eller tron att alla alltid är avundsjuka?
Har tanken aldrig slagit dessa märkliga individer att alla vill inte ha samma saker. 
Alla vill inte leva samma liv. 
Alla är inte avundsjuka. 
Folk kanske inte bryr sig alls om jeansen kostar 400kr eller 4000kr. 
Jag gör inte de iaf. 
Klart man gillar snygga kläder saker bilar osv men snyggt i min värld är inte alltid dyrt. 
Status är inte ha mycket på kontot-
Status är våga vara sig själv! 
Tur man har båda fötterna på jorden. 
Realist javisst! Just saying! 
Saknar solen redan <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0