DIET?

Jag måste vrida om det här.
Vågen skiter jag i.
Väger mer än vad jag nånsin gjort ;) 
Men kläderna!
När dom "krymper" av fel anledning så är det på väg åt helg feeeeel håll. 
Inte så att jag nu tränat mig till tajtare kläder!! 
Är helt emot att dieta egentligen. 
Tror inte på de alls!
Utan tror på små förändringar lite i taget till en hälsosam LIVSSTIL! 
Lev livet hälsosamt med sunt förnuft! Skippa skitmaten sockret och rör på dig mer! Enkelt. Egentligen, 
Men kommer att gå emot mina egna principer nu. ..4veckors DIET. Japp! 
Skulle gjort det här för flera veckor sen.
Detoxa.
Uppdate kommer. Om hur när och hur det gått. Hör ni ingenting så betyder det att det gick åt skogen och att jag sket i dieten ha ha. 
Så frågan är,
ska jag nu köra 110% rakt av!?! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0