Den där värken ...

Har kommit smygande tillbaka i njurarna  och sidan av magen. 
Jag dör lite inombords om min njurbäckeninflammation inte blivit bättre av penicillinkuren ,
för jag orkar inte! 
Orkar inte va sjuk längre när min förkylning precis börjar släppa. ..
Orkar inte ha ont och har definitivt inte tid att vara sjuk mer.
Jag sa till läkaren sist att jag historia bakom mig där vissa penicillinkurer inte hjälpt då jag behövt starkare.
Nu va han tvungen att " ta nåt" så det funka ihop med penicillinet mot halsflussen.. Känns sådär just nu.
Aja antingen vaknar jag BRA i morgon eller så blir det ett besök på akuten igen.
Borde få frikort snart ha ha .. 
Småland sommar 2014 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0