Freaky weekend!

Roliga planer denna helg! 
Fredag blir det "nagelkväll" med två kollegor Bella & fina Lisa!
Vi ska hem till Bella i Kungsholmen där vi kommer få snygga naglar och äta mat. Myspys! 
Lördag blir det fira av min förra chef som slutat hos oss.. 
Tråkigt att han har slutat men roligt att han går vidare till nya utmaningar.
All lycka till honom!
Iaf. Blir middag och show på Norrabrunn comdey! Wihoo! 
Lite party för denna mamma alltså! ;)
I övrigt så är jag trött som satan. 
Har ju skrivit de varje dag och kommer förmodligen vara ett  vrak hela veckan lång .. Zzz.... Hatar att va trött! 
Jag från mars i år. 
Gjorde mig i ordning för min "30årsskiva" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0