En söndag hemma.

Nicole har blivit hostig & snorig så kommer spendera dagen hemma.
Avvaktar och hoppas det inte blir nån feber. 
Efter att ha haft en tidig mysfrukost med Nicole dricker jag nu en kopp kaffe. 
Eftersom jag inte har nå planer idag planerar  jag dagens mat & kanske bakning? 
Tänkte göra en krämig risotto med kycklingfilé och bacon inlindad sparris till. Älskar risotto och funderar på varför jag inte gör de oftare? 
Dock ett minus att jag inte har något vitt vin hemma att tillsätta i risotton. 
Blir nog också en äppelpaj söndagen till ära med smarrig vaniljsås ha ha! 
Mirran sov hos sina kusiner igår och kommer sova kvar till i morgon. 
Då ska hon va med moster sin <3 


Saknar sommaren <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0