Allting kan gå i tu -Ett hjärta kan gå i tusen bitar <3

Känner att jag inte kan vara uppe en enda sekund till. Ögonen värker.
Räknar minuterna tills Mirran ska lägga sig. 
Alltså heeeelt sjukt att det har blivit såhär ha ha! 
Kan inte hålla mig vaken på kvällarna,
Vaknar hundra gånger per natt för att va helt död på morgonen sen.
Av ingen orsak mardrömmar  och rastlöshet.
Sömnproblem deluxe! 
Ver faktist inte hur f*n jag ska få ordning på det här..
Men men härdar ut det som med allt annat! ;-) 
Magen är något bättre iaf så nåt positivt! 
Tänk att hösten är en sån mörk och dyster period. Mörker mörker mörker.
Är ifs mysigt på sitt sätt med tändaljus osv men nä... 
Behöver verkligen ha saker att se framemot! 
Blir mycket planer framöver. 
Älskar när vardagen bryts av med något som bara får en att LE. 
Sen nu håller vi tummarna mina vänner att jag blir/håller mig frisk så 
JAG KAN BÖRJA TRÄNA IGEN!! 
Älskar Nikkies smile här <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0