Bilsäljare Toyota

Nu så. Då är allt klart!! Så GLAD!! 
Wihoo!! Ny tjänst som bilsäljare! 
Dvs jag byter inriktning helt. 
Det  blir lite som en helt ny värld för mig även om jag jobbat på bilföretag reservdelar/verkstad i flera år. 
Med den tjänst jag har idag tar jag emot alla ordrar på bilar som säljarna sålt, planerar ut jobb på mekaniker beställer delar håller koll på beställningar och ser till att bilarna blir färdiga i tid plockar delar mm.
Kombinerat butik/verkstad.
Nu ska jag alltså sälja bil istället! 
Känner mig till 200% laddad och ser verkligen framemot det här! Faktiskt saknat att jobbat med kunder så blir perfekt! 
På måndag är det dags för inskolning! 
Nu kör vi! 
OBS! Vill tillägga att jag har mer än många underbar kollegor/vänner som jag jobbat nära som jag såklart kommer sakna att ha vid min sida <3
Tur att det bara är en våning upp jag ska ha ha .. :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0