Varsagslyx

Ingen vardagslyx idag inte ha ha! 
(Önskar jag hade mina trädgårdsmöbler och en alkoholfri paraplydrink och kunde slappa i kvällssolen) 
Men haft en helt okej dag iaf! 
Jobbat och fått mycket gjort.
Börjat kämpa med mina 4mål om dagen och inte det lättaste att vara hungrig HELA EFTERMIDDAGEN kan jag säga! Äter helt normalt men kroppen är ju van vid annat! 
Så nu tar det ca 2-3 veckor innan ständiga hungern går över ..
Svårt för er som läser att förstå men jag blir verkligen vrålhungrig efter 2timmar ca! Spelar ingen roll om jag tex ätit två stora kycklingfiléer med ris och tillbehör till! Blir ändå alltid hungrig. 
Inga bebis portioner jag äter heller ;) 
Men men skam den som ger sig! 
Har alltid gillat utmaningar så nu kör jag på så få vi se om det här funkar för mig.
Dagens middag som bestod av färsk laxfile sallad med lite avokado och en liten liten potatis. Åt en surdegs knäckemacka innan maten därav bara den plutt potatisen ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0