Träna för din egen skull!

Alltså det är så skönt att träna! Träna springa gå på fyspass or whatever!
Det är verkligen min grej. Jag kör mitt egna race med mina egna mål!
Tävlar inte mot någon bara MIG SJÄLV.
Min spegelbild ibland såklart dåro hö hö! Nä men skämt o sido. Jag tränar både för att må bra klara av stress bättre få ut aggressioner osv.
Samtidigt som jag tränar för en snygg kropp och resultat!
Vem vill inte ha en snygg kropp? 
Du som har de good for you! 
Du som inte bryr dig , good for you! 
Jag bryr mig om mig själv och ingen annan när det gäller träning. Träning & motion gör mig glad.
Ser inte  ner på någon annan som inte gillar träning. 
Därför kan  jag bli irriterad på folk som ska klaga och tycka dittan och dattan om  dom oss som gillar träning/motion/hälsa.
Va fan mind you're own fucking business!!!!
Jag älskar att kunna se resultat komma framåt mot de jag vill. 
Tråkigt faktiskt att vissa alltid på något sätt är missunnsamma.
Gläds åt den andra istället så ska ni se att livet blir lite roligare ;)
Lite tankar såhär på kvällskvisten bara. 
Men iaf! Har haft ett bra styrkepass på gymmet nu ikväll!
Körde armar och mage,
avslutade sen med 15 svettiga minuter av crosstrainer! Bra skit när tiden är knapp!
I veckan står boxpass styrketräning och löpning på listan. 
Snart får jag också mitt kostupplägg. 
Dvs om 1,5 vecka senast! Wihooo! 
Har för övrigt haft en toppen helg med familj vänner  Eurovision och träning.
Några pics. 
Jag & Lisa innan springcross. 
Blir så glad av den här bilden!
En dag före ett gympass. 
Sakta men säkert..

Mage 15X4 20kg 
Brukar aldrig fota på gymmet men här en dagens suddiga med min barndoms kompis F :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0