Kvälls träning!

Kämpade mig upp ur soffan och tog mig till gymmet för ett styrkepass med F! Ben/rumpa stod på listan och gick hur jävla bra som helst! Nästan så att dessa dagar när man är trött och seg blir det dom bästa passen. 
Körde uppvärmning på cykel 10min och därefter körde vi:
-Stela marklyft 
1x20 2x12 2x10 
20kg 30kg 40kg 
-Knäböj med viktstång 
1x20 2x15 1x12 1x20
20kg 30kg 40kg 30kg 
-Höftlyft med stång 3x15 
20kg/30kg
-Baksida lår (maskin) 3x12
-Utsida/sida lår/rumpa maskin 3x12

Vi avslutade med några magövningar innan det va dags att bege sig. 
Skönt att jag tränade! Känns också som att jag kommer kunna öka vikterna framöver! Making progress ;) 
Insåg också att om jag ska köra styrka med stång och vikter behöver jag handskar typ asap! 
Lite halvkassa bilder då jag fotat dom ur filmklipp ha ha! Men här har ni någon bild på mig in action . Inga modell bilder direkt :-) 

Natti! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0