Kaos.

Rubriken beskriver min dag rätt så bra .. Men kan ju berätta lite om varför. 
Två besök till vårdcentralen med Nikkie. Efter det har hon ramlat (snubblat) ner i backen två gånger! Dvs spräckt upp samma överläpp två gånger , spräckt upp strängen ovanför tänderna och fått sår in i tandköttet. Min stackars tjej!! 
Inte nog med feber/virusinfektion som vägrar ge med sig ,så skulle detta hända! I morgon blir det besök hos tandis med pappa sin <3 
Får hoppas att det inte blir några men i framtiden men OM isåfall är det tur vi har försäkring! 
En positiv sak i allt kaos  är att Mirran äntligen får komma till öron näsa hals!! Hon snarkar mycket och blir ofta sjuk. 
Hoppas att läkarbesöket på fredag kommer ge svar på mina funderingar! 
Så summan av kardemumman är att veckan började dåligt och har hittills varit totalt bajs.
Värsta dagen har varit idag! Alltså bara folk som har barn som förstår hur det är dom dagarna det gråts skriks gnälls mat och dryck vägras hela dagen lång! 
Ha ha ibland vill man bars skrika 
TIME OUT! 
Finns inget ont som har något gott med sig. Eller hur va det nu? Jag väntar ha ha ;) 
Typ såhär känner jag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0