Bra start på veckan!

Mår prima som en ballerina så har jobbat idag! Har ny energi
(av nån anledning?) och kommit fram till många bra saker trots min stressiga dag! En sak är att försöka se det positiva med saker & ting!
Vända dem dåliga saker till något bra. 
Se lösningarna och inte problemen. Det är ju egentligen så jag alltid är,
bara glömmer bort mig ibland ;) 
Varit en jäkla men stress men SMILET är på ändå! 
Håller på och planera min kommande träning osv. PT träff i morgon! Wihooo! 
Även 4 lopp (löpning) bokade i år! 
Taggad! Men mer om de i morgon. 
Nu en dusch och fortsätta planera.
-Planera
-Organisera
-Agera
-Utvärdera 
Sometimes you just have go down before you can reach you're way up again" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0