10 saker!

Som gör mig irriterad:
Hycklare-
Man förespråkar nånting men gör tvärtemot.
Kyla.
Att vara hungrig.
Att inte få den uppmuntran jag ibland önskar.
När mitt te är slut.
Att höra fågeljävlarna kraxa kl 5 på morgonen. 
Att se någon behandla någon annan illa.
All SD hets som pågår. Lägg energi på de du tycker är bra istället. 
Att jag har så svårt med mitt sockersug. 
Bilköer. 

Som gör mig glad! 
Mina vänner som alltid finns även om man inte alltid hinner ses. 
Att sommaren är på gång.
Kreta 2 veckor i augusti! 
Att jag ska köra sommarfysträning.
Att hinna äta frukost i lugn och ro.
God mat kan få mig att le i flera dagar ha ha..
Ett tungt fyspass! 
Fazer choklad.
Mirrans härliga stil <3 
Mina kollegor.
Snart här ha ha ;) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0