Today & prepp!

Perfekt dag idag! 
Väl hemma har jag städat och förberett matlådor och mellanmål för hela veckan på jobbet! De ni ;) 
Nu börjar allvaret. Inget slösa pengar inget äta för mycket onyttigheter! 
Känns skönt att göra färdigt allt såhär inför veckan. Eftersom det blev min första gång jag förbereder så fick de bli samma lunch måndag till torsdag hahaha! Men men de går det med! 
Börjar däremot bli förkyld IGEN! Alltså helvetes jävla fuck säger jag om inte den här skiten slutar gå runt snart!!
Så! Här är några pics från idag. 
Nog liiite sliten från i fredags ;) 
Godast lunchen! Grillad entrecote ;)

Förbi affären i centrum och tjejerna fick flyga i planet. Mirran ville också såklart men fick inte fota hi hi  
Vi har åkt buss idag bara för att det är kul med variation. Min fina tjej <3

Min lunchmat för nästan hela veckan! 
Mellis 1 blir frukt mellis 2 blir kvarg denna vecka! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0