Tankspridd

Lördagkväll och vi har totalt missat och glömt bort mello!! Hur kunde vi glömma det?! Inte ens Mirran kom ihåg det ha ha! Jag har haft tankarna på annat håll iaf...
Ett stort grattis också till min vån Denice som fyller 20år idag ;) ( host host) närro 26 är siffra! 4år kvar till 30 hä hä!
Skulle egentligen varit där och firat men fick istället vara hemma med mina tjejer <3Har förberett och donat lite inför Nikkies kalas i morgon! Först tänkte jag inte baka nånting men sen fick det bli terapiarbete denna kväll med bakning.
Gjort mini köttfärs & fetaostpajer och mini chokladmuffins. Har tjuvsmakat allt utom fetaostpajerna och säger bara SÅ GOTT! Älskar när man lyckas i köket! Imorgonbitti tänkte jag slänga ihop en tårta också. Men först ska gymmet hinnas med! 
God natt alla party people och ni andra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0