SOL SOL UNDERBARA SOL!

Så underbart med detta härliga väder! Tycker väl alla med tanke på att varenda status handlar om vår & sol ungefär ha ha! Men man blir ju såååå glad! 
Vi har varit på promenad hälsat på hos Ninni , lekt ute och promenerat ännu mera med Nikkie.
Tittat på olika pinnar & stenar och blommor. 
Så härligt när Nicole verkligen börjar bli sin egen lilla person med sina egna tankar! Trotset bortser vi ifrån ;) 
Mirran följde spontant med kusinerna hem till fina Elin så hon har varit där idag efter ridskolan. 
Roligt faktiskt och va länge sen man såg denna böna! <3
Nu är jag och Nikkie hemma. 
Ritat och lekt och lekt ännu mer. En timme med lego blev det ha ha!
Brist på idéer? 
Får nästan ångest eftersom vi "bara" va ute några timmar idag.
Nästa helg om vädret tillåter nån dag blir det skogsutflykt med varm choklad & korvgrillning! Börjar bli dags för mer utomhus aktiviter nu då jag nästan går i ide varje vinterhalvår ;) 
Älskar vår och sommar! 
Jag och lillfis idag. 
Jag behöver en vårjacka pronto! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0