PPG

Ingen annan förkortning än 
Party på G! 
Jepp! ;) 
På fredag är det kryssningsdags med bästa Alexandra! 
Vi är ett ultimat partypar ha ha! 
Känns så laddat eftersom barnen (nikkie) ska sova borta för första gången! Har ju själv varit borta hemifrån men aldrig lämnat bort henne... 
Men ska gå bra! Känns tryggt att min bror med familj ska ha dom <3 
Även om mammahöns känslorna kommer haha! 
Mr ska på jobbresa och kommer hem på söndag. 
Men iaf. Är glad och taggad för fredagen! Har shoppat idag för mitt presentkort! Shopping gör en ALLTID glad! Wihooo!
Och min hals är lite bättre börjar gå över till förkylning så thank god!! 
Hade varit surt att va sjuk i helgen så fortsätter kurera mig och hoppar träningen .

Nytt kostupplägg from söndag. 
Lovley!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0