Måndags helvete!

En febrig Miranda. Helvetes jävla fan! Stay strong Stay positive! Mm jäkligt lätt när man blir bankrutt på kuppen av allt vabbande! Ne men är jobbigt och kämpar med att hålla ångesten borta. 
Borde jag stannat inne med barnen i helgen eftersom som dom varit/är förkylda?
Eller hade Mirran blivit sjuk ändå? 
Många borde jag ha" frågor som kommer upp i huvudet. Blööö! 
Tänkte lämna henne ensam men hon vill inte de. . 
Har nog avlösning senare idag men klättrar på väggarna nu! 
Extra neggo eftersom jag själv är förkyld och har ont i halsen igen så vågar inte träna -.-
Familjen först <3 Men en hel månad med alla friska är de jag önskar mest just nu! Hur svårt ska det vara liksom! 
Och mina förberedelser och matlådor bara äta efter dom ändå ha ha. . 
Aja nu har jag gnällt av mig så det är bara att blicka framåt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0