Kost & träning

Jag har nu börjat träna och röra på mig mycket mer. Går på fyspass styrketränar och powerwalkar/joggar. 
Känner mig starkare i kroppen och konditionen börjar ta sig!
Har mycket kvar men utvecklas hela tiden. Har däremot inte ändrat nåt i kosten. Äter nästan mer! Så hungrig! Ungefär som att jag bulkar ha ha ;) 
Så ingen viktnedgång.
Älskar allt som har med träning att göra. Folk som bloggar lägger upp bilder osv! Kul att titta på och få inspo.
Däremot dom som vill bli så smala som möjligt .. Tråkigt. Själv varit där en gång och så onödigt att vilja va ett benrangel. 
Hälsan borde gå först folket!
Jag borde själv ha vetat de under vissa år. Bättre sent än aldrig faktiskt. Menar då smala människor som vill bli ännu smalare. 
Skillnad om man ÄR överviktig tex, då ska man för sin hälsas skull gå ner i vikt, 
MEN iaf.
Kommer ändra om kosten om några veckor. Inte för att bli smal då utan för att jag ska deffa kroppen lite. 
Vill ha tillbaka muskelkonturerna jag en gång haft! Även mitt eviga mission jag aldrig fullföljt , få ett större ass! TÅLAMOD. 
Så när jag börjar minska kolhydrater och (onyttigt) fett,
kommer jag äta mer nyttiga fetter och äta mer proteiner. 
Rätt dålig på de nu så får börja mina förändringar sakta men säkert. 
Som alltid så är skynda långsamt det bästa. Är inte direkt överdrivet nyttig så måste vända om vanorna lite lite.
Ett annat mission är att när en man hamnar i en svacka typ
"inte träna svulla period" att kunna ta sig upp och komma  iväg!! 
Att inte ha en halvårs svacka och bara må dåligt. Alltid svårt efter sjukdom eller annat. Nåja ett långt inlägg med träningstankar. 
Få se hur beache 2014 blir ;) 
Här är jag today. I helt vanlig hyfsad form trots flera veckors träning. 
Så en reminder om man vill ha synliga resultat måste man äta rätt för att få de! 

Puss 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0