Hubba bubba!

Kan inte sova då tankarna snurrar både om det ena och det andra. 
Ytliga saker som att jag vill ha nya AirMax skor nya hoodies och en vår jacka och nya jeans.. Tur att jag har presentkort på ginatricot nu. Glad! 
Behöver också proteiner och ev kreatin... (?) Behövet jag kreatin? 
 Inte bestämt mig ännu för hur jag ska lägga upp träningen april --->juni  ännu. Måste få det färdigt. 
Ha ett mål. Jag har ett mål men vandrar i mina egna små svackor.
Som idag känner jag mig lika stor som när jag va gravid! Har ifs kvällens intag av chips att tacka de för ;) 
Ändrar mig lite var stund nu med vad som komma skall känns de som.
Eller tankarna ändras en kväll som denna. 
Nog lite osäker tror jag.
Men det ska tas redas på och en plan ska bli 100% färdig! 
I mitt skrivande vaknade Nicole och skrek SPINDEL SPINDEL (på finska)
och grät hysteriskt! Hon måste ha drömt eftersom vi pratat mycket om spindlar och myror idag ute.
Så nu ligger en snarkande Mirran och en fastklistrad Nikkie  här bredvid mig i sängen. Zzzzzz ... God natt? Ha ha...<3 
Resten av mina tankar blir nån annan gång .
Jag gravid med Nikkie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0