HAPPY B-DAY!!

Hurraa till mig själv som fyller 30år idag! 
30 barre liksom ha ha ;) 
Känns jätte bra och känns ingenting. 
Blivit så uppvaktad på jobbet i dag! 
Alla kollegor samlades för tårta & fika med mig som chefen köpt! Fick också presentkort på ginatricot som dom alla samlat till mig! 1300kr! Blev så himla glad rörd och jätte glad! Tack alla underbara! Tack tack tack! 
Fick även vinare av en snäll kollega :) 
Eftermiddagen hemma har jag umgåtts med Ninni som kom förbi med lilla Liam för lek. 
Sen snart kommer Ellen hit för häng! 
Hade tänkt att åka hem till henne gå på bio eller fira dagen med nåt glas ;) 
Men får bli nån annan gång helt enkelt. 
Hur som så har jag underbara vänner kollegor och bekanta <3 
Kärlek till er! 


En dagen bild kommer inte idag ha ha 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0