UTMANING! 30 dagar utan socker

Börjar med att säga att detta är en utmaning som jag kör med mig själv,
från och med i morgon! 
30 dagar utan socker! Dock det "osynliga" sockret som finns i tex blodpudding i vissa andra maträtter mjölk yoghurt osv kommer jag inte skippa helt. Finns socker i fan nästan allting! Utan pratar om "synligt" socker såsom godis chips kakor glass sylt flingor etc etc! Det är de som blir min utmaning! Aldrig varit en hel månad utan nån fuskdag så nu är det fan dags ;)
Största utmaningen blir helgerna.
NU SKA JAG KLARA DETTA! 

Tränade för övrigt ett grymt pass idag! 
45min styrketräning överkropp som avslutades med 20 min intervall löpning! 
Bränner redan i baksida lår/rumpa eftersom intervallerna för va rätt så snabba och lutande som uppför en backe ;) 
Före träning

Efter träning! Lite lätt röd i fejset va?! Ha ha... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0