Sveriges nationaldag

Alltså så jäkla underbart att få äta frukost! Har nämt det många gånger förut med det är mitt absoluta favorotmål på dagen! Både jag och tjejerna är bufféätare när det komme till frukosten ha ha.
Inte sovit många timmar i natt men fick sova alla dom timmarna UTAN att bli väckt av Nikkie. 
Äntligen fick man sova lite! 
När jag ändå babblar om nåt så viktigt som frukost kan jag informera om vad jag åt. Rågbröd med Philadelphia och rucola, sjukt gott! Även Yoggi dröm yougurt i nån citrus smak mm... Krämig och god! Äter till 90% havregrynsgröt med keso och kokta ägg typ men bryter av med annat på helgerna och ibland på nån vecko dag.
Börjar bli speedad av mitt kaffe och ska ladda för ett gympass. Styrka och löpintervaller står på listan! 
Lovley! 




Min lilla "svacka" är så gott som borta. Räckte med att släpa sig till gymmet hö hö ;) 

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller såååå med om frullen, bästa på hela dagen haha och framför allt på helgerna när man kan lyxa till det lite. Hoppas din träning går bra idag:) hade önskat jag kunde kötta benen men mina knän är totalt paj:/ funtar på hemmaträning dock:) kram kram!!

2014-06-06 @ 09:20:23
URL: http://elinsrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0