Sådär jah! Gympass avklarat!

Igår funderade jag på varför jag faller tillbaka till dåliga vanor lite då och då. Finns alla möjliga orsaker.
MEN kom också fram till att de SKA INTE få mig att ge upp! Godis i alla ära men motionen behöver jag flr mot välmående.
Så en 6km promenix igår och ett tungt benpass idag! 
7 set i benpressen varav dom sista 3 på 130kg. Making progress! 
Körde också marklyft mage och kettelbells swing.
Nu dom kommande 5veckorna blir det vilodag var 5te dag. Ska dock inte överdriva utan en 30-45min promenad räknas också! ;) 
Måste dock köpa kromtabletter och blutsaften jag pratade om förut! 





Kommentarer
Postat av: Elin

Du är sjukt grym!!! Heja dig:)

2014-06-29 @ 12:57:27
URL: http://elinsrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0