Looki looki!

Ska sälja min bil är tanken och vill köpa en ny. Ska ha en beggad men ny eller en helt ny. Har iaf typ fallit pladask och dött för en LEXUS CT!! 
Alltså åååh vad jag vill ha den bilen! Så nice!!!! MEN.
Den är rätt så dyr så kanske ska lugna mig lite ;) 
Andra bilen jag tänker på är en liten Yaris hybrid (Toyota).
Kan få en ny sån billigare jämfört med en beggad Lexus så de valet vore faktiskt mer ekonomiskt! Dessutom är dom också rätt snygga. 
Nåja få se vad det blir av mina bilaffärer ha ha! Ska först sälja min som sagt! 
För övrigt är det nog en kattunge på G hem till oss. Så söt så jag dör! 
Sen är det lite annat på G också .. 
Kryptiskt inlägg kanske men bollarna är i rullning! 
Sötast! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0