Känslor

Klump i magen och gråtit några tårar idag. Behövdes.
Såg på ett program om ett ungt par som adopterade bort sin nyfödda flicka.
Nu 4 år senare börjar dom ångra sig men får leva med det helt enkelt .. 
Usch så vackert sorgligt och tragiskt på samma gång. Tänkt dig att vilja ha ditt barn tillbaka men vetskapen om att de aldrig kommer kunna ske.  Ångest! 
I samma veva läste jag på fejjan om en gammal väns vän? Vars 1åring som fått akut leukemi. Alltså kan inte föreställa mig oron känslan och allt den familjen går igenom!! Alltså så sorgligt..
Mitt hjärta blöder för alla barn som råkar ut för sjukdomar och andra hemska saker. Så fruktansvärt.
Fuck äckliga hemska cancer! 
Tårarna rann och rann..
Jag önskar alla barn kunde vara  immuna mot dödliga sjukdomar. 
Jag önskar alla barn hade ett tryggt hem. 
Jag önskar alla barnen fick känna sig älskade. 
Jag önskar alla barn kunde ha det bra.
Jag är tacksam varje dag jag får med mina barn. <3 
Tacksam förhälsan och tar i trä  fler gånger än ni kan ana. 






The love of my life forever and ever <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0