Inspo & pepp

Är andra dagen i rad jag börjar kl 12. Nikkis förskola är stängd så vi delar på dagarna. Hon är för övrig frisk som en nötkärna (hoppas jag) hög feber i 2 dygn utan andra symptom. Feberfri igen sen i  söndags!
Jag känner mig helt off.
Vill träna men men varit så trött av alla sömnlösa nätter med nikkie. . Zzz.. 
Hon är fortfarande bökig  och sover i vår säng vilket gör att jag går runt helt energilös.
Skulle behöva få pepp.. Få inspo av någon. Jag peppar alltid mig själv annars! Vore skönt om någon ibland kunde dra ut en till gymmet eller på en spring tur .. 
Eller lagade en nyttig middag eller drog bort godis skålen från en om man ville äta ha ha! Inte för att jag ätit godis nu men menar att skulle va skönt i bland att slippa peppa sig själv och att man blev inspirerad av någon annan! 
Inte så att jag behöver nån annan för min träning för de är nåt jag älskar , men lite go när jag vissa dagar själv inte har det! 
Nåja. 2 dagar kvar av stängning innan lång helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0