I huvudet på Missan

Skulle behöva anlita en elektriker.
Skulle behöva nån som hjälpte till med diverse hantverkssaker här hemma.
B att jag själv inte kan. 
Behöver någon som lär mig. 
Önskar jag hade en kappsäck full med pengar så jag kunde köpa allt som behövs hem och massa annat som behövs! 
Är så mycket jag vill köpa ibland. . . 
Köpa köpa köpa! 
MEN. Kommer på mitt i tankarna att jag (vi) faktiskt lägger en massa pengar på bl.a. en resa , 
en semester i solen med barnen familjen.
För dom pengarna kunde man bytt ut det mesta hemma;) 
Men nää.. 
Jag älskar solen & värmen och det där speciella som är utomlands så då är det helt plötsligt värt det.
Det är så jäkla underbart! Så underbart med barnen och Mirran som förhoppningsvis kommer minnas varenda resa vartefter <3
Resor och upplevelser väger mer än att ha det topnoche hemma. 
Av nån anledning har det alltid gjort det! Kan ju tyvärr inte ha kakan och äta den samtidigt ;) 
Har hela livet på mig att fixa de jag vill i hemma ha ha.. 
Fokus blir ju faktiskt Grekland Grönlund Småland Öland och lite andra små trippar denna sommar! 
" Lätt att glömma bort sig i strävan på det stora och inte uppskatta det lilla" 
Jag som alltid brukar säga var glad för det du har <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0