Hello there!

Vilken värme idag! Lovley!
Men tyvärr inget njuta av solen alls. Nikkie är hostig/snorig och ögoninflammation på G.. Så jävla underbart. NOT. Natten va hemsk. 
Trött på folk faktiskt kommer jag på i denna glada stund.. 
Blev nu arg istället.. Alltså. 
Dessa frågor. 
Är hon verkligen sjuk igen?
Hur kan hon va sjuk igen? 
Vad är det för fel? 
Men Gud är hon sjuk igen?
Är det normalt? 
INTE FAN VET JAG!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Jag är ingen läkare! Vi gör inget fel med vårt barn. Inte dagis heller.
Så frustrerade när man när redan går på knäna och så kan folk inte tänka! 
Dumma frågor! 
Hon bara blir sjuk åker på allt som kommer våran väg! Vi gör de vi kan! 
Däremot ska jag begära prover på henne. Men annars säger dom att det bara är att hålla ut tills hon blir lite större... Typ vi har otur säger dom! 
Inte så himla roligt och det är ett helvete imellanåt att få ihop vardagen/jobbet.
Så folk kan ni bara hålla käften tack!!! 
SHUT THE FUCK UP. 
Ni har inte en aning. 
Men iaf. Så.
Haft ett grymt träningspass ikväll! 
Behövdes efter förra skitpasset som gick åt skogen! ;) 
Känns bra det här med träningen men måste börja öka på löpningen! 
Va röd i fejjan typ 2 timmar efter passet. Ha ha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0