Grått och trist

Usch vilken seg  och tråkig dag.
En Nikkie med feber/snor igen och en off mamma på de. Blä blä blä. 
Blev iaf fika och lite glass så tjejerna blev blev nöjda. Blev pannkisar till middag också så min kropp undrar vad i helvete jag pysslar med nu! 
1. Jag behöver bluthsaft (blodsaft) 
Hur det nu än stavas.
Ska också testa Lina! 
2. Behöver nå piller mot sötsug. Pronto!
3. Måste byta ut min pstav mot nåt annat.. ASAP! 

Frågan är om jag ska ut och springa eller inte.. Orkar jag? 



Kommentarer
Postat av: Elin

Ut med dig;) blutsaft är så jäkla bra det kör jag också i perioder:) ta hand om er och krya på er här har vi också snor...igen:/

2014-06-26 @ 20:30:05
URL: http://elinsrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0