Träning & tips

Ligger här i sängen och återhämtar mig lite medan Nicole sover.
Vi mumsade bananpannkakor till lunch och jag har tagit en lång skön dusch. 
Körde ett konditionspass på gymmet innan med F.
Grymt varmt men så skönt när det är gjort!
För att inte det skulle kännas som en evighet valde vi ut 4 stationer och körde 15min på varje.
Tycker annars styrketräning eller springa ute är mycket roligare! 
Såhär såg det ut: 
15min roddmaskin
15min cykling
15min crosstrainer intervall
15min löpning 
Sen avslutade vi med 10min mage!
Kan säga att jag va heeeelt död efteråt! 

Till er som gillar havregrynsgröt och inte povat ha äggvitor i, prova! 
Hade de till min gröt i morse då keson va slut och de va mums så gott! 
Värm gröten i ca 1,5 min 
Häll  i 2 -3 äggvitor rör om och blanda ihop ordentligt.
Värm ytterligare i 1,5-2min ,färdigt! 
Jag åt med en lite klick sylt till men du kan ha vad som helst till! 

Har btw inhandlat kromtabletter. Andra dagen idag. Tycker dom funka direkt!?
Är till för att minska sötsuget! 
Antingen har jag brist på krom eller så är det psykist ha ha ;) 
Återkommer! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0