This day!

Den här dagen går inte till topplistan!
Allt som kan gå fel har gått fel!!
Alla människor som kan få mitt humör att brista har lyckats. Blev lite finska svordomar på jobbet .. Ha ha.
En jäkla massa stress och strul. 
Lite orolig och mamma hjärtat spelar in då Mirran planerat/oplanerat (lång story) 
Ska åka till Finland i morgonbitti!! 
Tanken va ikväll ,
så har stress packat och fixat men blev i morgon istället som hon ska åka.. 
2 veckor ska hon va borta!! 
Kommer sakna ihjäl mig.
Men hon kommer ha det bra och träffa släkten :) 
Till toppen av allt de här så har Nikkie fått feber. Sista dagen innan semestern och jag KAN INTE vabba! Stressad är bara förnamnet men löste så jag kan åka in och jobba eftermiddagen iaf.
Ha ha fan va jag inte gråhårig innan så kommer jag bli de nu! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0