Mina tjejer min familj

Idag kom min Mirran hem som den solstråle hon är! Så underbart härligt! 
Förutom lite skrik och gråt med Nikkie på vägen hem från Arlanda,
(mycket känslor när syrran kommer) 
Har vi också badat i kvällssolen och promenixat till  affären och köpt glass. 
En toppen "första" kväll har vi haft <3 

Projektet med Mirrans rum fortsätter. 
Är lite av en tidsoptimist ibland! Speciellt när man inte har allt hemma ;) 
Nu har jag börjat med de som ska målas vitt. När det är klart blir det mönstermålning igen. 
Rutor och lite ränder. 
Nu behöver jag bara en slagborr också så allt som ska borras upp kommer upp. Få se när man blir färdig ha ha! 
Glada syskon som möttes idag!
Finaste Mirran på G till stranden <3

Här får ni en liten inblick i mitt målande. 
Hennes väggar är latte/mocca färgade och den färgen med mönster/färg kommer bli hennes fondvägg.
Resterande väggar blir vita varav en vägg kommer gå in med matchande mönster till fondväggen.
Va så mörkt och tråkigt i hennes rum så verkligen på tiden att det fixas!! 
Lite andra grejer som ska till på väggarna också. Mirrans egna val ;-)
Bild när allt är klart kommer. 
Ja just D, hennes nya lampa är den på bilden :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0