Träning-Styrka och svagheter

Har för en stund sen tryckt  i mig havregrynsgröt med keso och massa kanel. Återhämtning efter kvällens crossfyspass! Är så glad att jag gick på de fast jag egentligen ville lägga mig i sängen och gråta. Varit en bajs dag idag! Men nu har endorfinerna tagit över och jag är Så NÖJD att jag har tränat!
Älskar högt tempo och köra skiten ur mig själv! Ingen spya idag inte ;) 
Älskar också att vissa av mina vänner uppmuntrar och ger en kredd för att man kämpar på. Love you!! 
Ni som suckar och är bittra över att jag skriver om träning ... 
Sluta läs helt enkelt :-) 
Nu kom jag ifs av mig helt av vad jag egentligen ville skriva ha ha...
Men till sak då.
Har av snart 3 veckors (blandad) träning insett min styrka och mina svagheter just nu. 
Har JÄTTE svaga axlar och dåligt flås när det gäller explosiva intervaller! 
Det måste jag kämpa med.
Men är däremot stark i ben & rumpa och har rätt så stark mage faktiskt! 
Psykiskt om jag ska formulera mig så,
Så är min svaghet att jag måste äta mer! Har redan gått ner 2kg +- vatten men det känns lite för fort ändå..
Så måste ÄTA ÄTA ÄTA! 
Min styrka i helhet är att när jag väl bestämt mig så kommer inget kunna rubba mig. Disciplin va en gång mitt andra namn och nu är det på god väg igen! 
Avslutar kvällen med en dusch och ett stort smile! Men orkar inte le ha ha! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0