SÖTT OCH SWEET!

Varit utan godis läsk och annat skit i en vecka snart. Största provet kommer nu i helgen! Alltså noll socker för mig!!
Inte äta lördags godis med Mirran min ;) 
Och INTE fika på söndag då vi har hennes lilla kalasfika. . 
(Min tjej blir 8år på måndag <3 )
Det blir den jobbiga dagen tror jag! 
Men kommer däremot äta frukt kanske nån liten sked vaniljkesella.. Och smaka på en av alla protein/energibarer jag beställt! Kanske baka nåt sockerfritt ??Utmaning blir det och vi får se hur det går och vad jag väljer att stoppa i mig.
Nästa helg sen kommer jag ha en gottis dag ;) 




Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har nåt recept på en banankaka på kvarg tror jag ( eller om det va hallon minns inte) det är som ligger och dammar nånstans, tänkte testa det snart och kan hojta till om den blev lyckad så kan du få receptet:) trevlig helg på er! Kramar

2014-01-17 @ 16:06:59
URL: http://elinsrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0