När trött får en ny innebörd

Först spyr man själv hela kvällen (igår)  och mår som en påse skit idag slutkörd utan näring i kroppen. Sen börjar Mirran spy idag och Nicoles feber vägrar gå ner. Hennes mat/vätskeintag har varit likamed noll så åkte in med henne till Huddinge sjukhus efter samtal med vårdguiden.
Sänkan va bra men urinet hade bakterier i sig. Tog dryga tre timmar innan vår lilla dam äntligen kissade ,
men de va inte tillräckligt då de mesta åkte ut i blöjan! Nu har vi fått hem massa påsar för att fixa ett nytt prov som ska lämnas in till sjukan sen. 
Få se om det är UVI. 
Hon fick även mollipect utskrivet mot hostan. Tycker den är skit men bara prova med de i första hand..
Jag har  iaf nu fått i mig en potatis och lite torsk och vatten. Känns bra än så länge. 

Nu lever jag på hoppet ha ha! 
Hoppas Nicole inte  har nån uvi och att febern ger med sig snart, 
och att hon inte blir kräksjuk! 
Hoppas inte D blir kräksjuk! 
Hoppas min Mirran blir bra fort!  
Hoppas att vi slipper allt vad sjukdomar heter när det här är över! 
Vore ju trevligt att få en hel frisk månad här hemma.. 
Kan ju alltid hoppas. Visst? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0