Med träning kommer harmoni

Sitter här nu denna söndag kväll med min kopp te och känner lugnet.
Kidsen sover. Jag är ny tränad ny duschad och fick middagen serverad när jag klev innanför dörrarna. 
Så skön känsla!  
Första veckan med mitt kom i gång med träningen har gått, 
Två gympass och två PWs! Känns jääävligt bra att köra igång igen!
Liksom vad fan har jag väntat på!?! 
Som alltid kör jag igång hyfsat lugnt planerar och utökar vartefter. 
Målet är att få en tonad kropp
(Vill ju va HOT AS FUCK naken ha ha;) )
stärka framför allt rygg och axlar men också att få upp det satans jävla flåset! 
Så the game is on!
Jag tävlar mot mig själv ingen annan! 

Nikkie mår bättre och ska till dagis i morgon. Jag hoppas på att kunna jobba HELA veckan! Halleluja!!
Håller tummar och tår! 
Har från de ena till de andra beställt två lampor till Mirran & Nikkie. 
Nya taklampor, jätte fina från Jotex! 
Borde komma veckan! Alltid kul att förnya lite :) 
Som jag sa innan så har jag en riktigt skön lugn känsla just nu..
Feels good! 







Kommentarer
Postat av: Elin

Heja dig, skönt att äntligen få komma igång igen:) det bästa är ju att man får lite egentid, och göra något nyttigt av den:) jag hade också en riktigt bra träningsvecka med 5 tillfällen! Så ofta kan jag ju aldrig räkna med att alltid få till/ vecka men jag har bestämt mig att inte stressa mentalt över det, utan vara glad så ofta det finns möjlighet istället. Det är inte lätt att få ihop allt som småbarnsmamma;) ta hand dig och ha en fin måndag! Piss vad kallt det är ute brrrrr! Kram Elin

2014-01-13 @ 07:59:26
URL: http://elinsrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0