Bara lite babbel

En helt vanlig dag idag.
Va på ett ärende med Mirran min som fick följa med till jobbet sen igen. 
Blev donken till middag ..Vi orkade inte laga mat idag. (Lite ångest över skitmat)
Fast  jag tog en caesarsallad i stället för burgare och skippade läsken! Skippade också deras äckliga bröd och dressing ha ha.. 
Men annars va den helt okej. 
Inte haft nån speciell träningsvärk i dag . Det är som en molnande värk i musklerna. Sen är jag rätt så jäkla trött! 
Chill idag och i morgon väntar en bodypumppass kl 19! Tycker bodypump är skitkul även om jag tycker vanlig styrketräning är mycket bättre! Ger så mycket mer. 
Men va hundra år sen sist så ska bli extra kul gå på de!
Jahapp. Är trött men uttråkad. Hade behövt sällskap idag. 
Orkar inte med tvn. Tänker inte träna för vill vila upp mig efter mördapasset igår och orka med morgondagens! ;)
Är väl bara att gå och lägga sig bredvid Nikkie. Den lilla huliganen tjata till sig att få sova i mammas säng, kunde inte säga nej <3 

God natt då folket! 

PS. Grattis min fina vän Alexandra på din dag <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0